PAȘI PENTRU SUSȚINEREA TEZEI DE DOCTORAT (ȘI A RAPORTULUI FINAL) ((extras din Regulamentul instituțional de organizare și funcționare al studiilor universitare de doctorat 2024)
ETAPA I (susținere raport final): 1. Doctorandul
predă la secretariat: - teza în format electronic - rezumatul tezei în format electronic - declarația de originalitate – tiparită,
datată și semnată Declaratie originalitate.doc - cerere de depunere teză în vederea susținerii
raportului final (minim 10 zile înainte de data propusă pentru susținere) Cerere depunere teza si sustinere raport final.docx - formularul pentru evaluarea științifică Formular pentru evaluarea stiintifica.doc 2. Teza este transmisă către conducătorul de doctorat și către membrii comisiei de îndrumare 3. SDEEA realizează raportul de similitudini (care ulterior va fi transmis coordonatorului și comisiei de îndrumare) (dacă sunt necesare modificări la nivelul tezei – d.p.d.v. al similitudinilor - coordonatorul și comisia de îndrumare vor primi înștiințare de la SDEAA). 4.
Coordonatorul va primi procesul verbal – catalog de la SDEAA 5. Se
susține raportul final (la data din cererea depusă). !
Susținerea raportului este publică și va fi postată pe portalul SDEAA!
6. După susținerea raportului final se
depun la secretariat (de către doctorand sau coordonatorul
doctorandului):
- procesul verbal- catalog primit de la SDEAA (complet) + procesul verbal de susținere în cadrul comisei de îndrumare A12model proces verbal sustinere comisia de indrumare.pdf - referatul de acceptare al coordonatorului REFERAT DE ACCEPTARE A TEZEI IN CADRUL COMISIEI DE INDRUMARE.doc + acordul membrilor comisiei Acord asupra tezei de doctorat membru comisie.docx (procedura nu trebuie să depășească 30 de zile)
ETAPA II (demararea susținerii publice a tezei):
(se calculează 5 zile + 3 luni înainte de data susținerii)
Doctorandul depune la secretariat:
- Teza oficială (2 exemplare tipărite și legate + 1 exemplar electronic) + AVIZ coordonator de încărcare a tezei pe platforma națională
Coordonator AVIZ încărcare teză pe platforma națională.docx ( și format electronic) - Rezumatul analizei raportului de similitudini (validat și semnat de coordonator)
- Rezumatul tezei de doctorat (tipărit)
- Adeverința depunere teză la bibliotecă (corp C, etaj 3)
ADEVERINTA de la biblioteca atestare depunere teza.do - CV doctorand - datat și semnat
- Listă publicații științifice – datată și semnată
- Declarația studentului – doctorand referitoare la luare la cunoștință privind publicarea în previzualizare (calculând 3 luni de la data încărcării pe platformă)
A 19 - Declaraţie student doctorand - publicare teza in previzualizare pentru consultare publică (1).docx (și format electronic) - Fișa doctorandului (tipărit + electronic)
A. Fisa doctorandului.docx
- 1 dosar alb tip plic
NOTĂ: Teza va fi transmisă către platforma națională unde va sta 3 luni de zile
ETAPA III (solicitarea susținerii publice a tezei):
PROCEDURA VA FI INIȚIATĂ ÎN MAXIM 10 ZILE DE LA EXPIRAREA TEMENULUI DE PREVIZUALIZARE A TEZEI ÎN PLATFORMA NAȚIONALĂ (SDEAA așteaptă aviz CSUD de validare). Doctorandul depune la secretariat: 1.Propunerea coordonatorului cu membrii comisiei publice PROPUNERE COMISIE SUSTINERE PUBLICA A TEZEI.doc 2.Cererea pentru susținerea publică cu data exactă a susținerii (cu minim 25 de zile calendaristice înainte de data susținerii) CERERE PENTRU FIXAREA DATEI SUSTINERII PUBLICE.doc Important: Data propusă pentru susținerea publică NU poate fi mai devreme de data estimată anterior în declarația de depunere a tezei pe platformă (art. 31, al. 13 – Regulamentul institutional de organizare și funcționare a studiilor de doctorat 2024). 3.CV-uri membrii comisiei propuse - datate și semnate (cu minim 25 de zile înainte de data susținerii tezei 4.Referatele finale ale membrilor comisiei – datate și semnate 5.Rapoartele privind gradul de similitudine care vor include rezoluţia conducătorului de doctorat, a comisiei de îndrumare şi intergitate academică, cât şi a persoanei/persoanelor desemnată/desemnate de şcoala doctorală A 20 - Rezolutie raport de similitudini.docx 6. Formularul electronic privind susținerea publică a tezei FORMULAR anunt privind sustinerea tezei de doctorat.doc NOTĂ: În vederea obținerii acceptului de susținere publică toate documentele se aduc la secretariat împreună și în aceeasi zi. Lipsa oricărui document dintre cele menționate duce la imposibilitatea susținerii publice!
| PAȘI PENTRU SUSȚINEREA TEZEI DE DOCTORAT (ȘI A RAPORTULUI FINAL)
ETAPA IV – CONFIRMAREA TITLULUI ȘTIINȚIFIC DE DOCTOR (după susținerea publică a tezei):
Doctorandul depune la secretariat:
1. Documente finalizare teză: procesul verbal de susținere teză MODEL PROCES VERBAL DE SUSTINERE PUBLICA A TEZEI.pdf și declarația privind opțiunile de publicare a tezei A 16 - Declaraţie student doctorand - opţiuni publicare tezăNOU.doc .
2. Dosarul electronic (CD): În fiecare câmp (după caz) se poate încărca un singur fișier de tip PDF, semnat electronic. Dacă există mai multe fișiere corespunzătoare câmpului respectiv acestea se unesc într-un singur fișier PDF care ulterior se semnează electronic.
Fișa doctorandului, în format Word fisa doctorandului Cd electronic.doc;
a) Copie scanată a actului de identitate al studentului-doctorand
b) Copie scanată a certificatului de naștere al studentului-doctorand
c) Copie scanată a certificatului de căsătorie și alte acte care atestă schimbarea numelui, dacă este cazul d) CV-ul studentului-doctorand
e) Decizia de admitere la programul de studii universitare de doctorat
f) Contractul de studii universitare de doctorat şi actele adiţionale prin care se modifică clauzele din contractul de studii, după caz* g) Decizia de numire a comisiei de îndrumare și integritate academică, constituită conform prevederilor art. 14 alin. (13) din Regulamentul-cadru privind studiile universitare de doctorat, aprobat prin OM nr. 3020/2024, pentru studenții doctoranzi înmatriculați începând cu anul universitar 2024-2025 h) Cerere semnată de studentul-doctorand, înregistrată la şcoala doctorală, privind demararea procedurilor de evaluare a tezei de către comisia de îndrumare şi integritate academică, avizată de conducătorul de doctorat, în vederea presusţinerii* i) Copie scanată după declaraţia semnată de studentul-doctorand şi conducătorul de doctorat privind asumarea răspunderii cu privire la asigurarea originalităţii conţinutului tezei de doctorat, precum şi a respectării standardelor de calitate şi de etică profesională* j) Rapoartele privind gradul de similitudine care vor include rezoluţia conducătorului de doctorat, a comisiei de îndrumare şi intergitate academică, cât şi a persoanei/persoanelor desemnată/desemnate de şcoala doctorală A 20 - Rezolutie raport de similitudini.docx
k) Referatul de acceptare al conducătorului de doctorat şi acordul membrilor comisiei de îndrumare şi integritate academică încheiat în urma presusţinerii tezei de doctorat* l) Raportul întocmit de şcoala doctorală în vederea validării iniţierii procedurii de susţinere publică a tezei de doctorat, după încheierea perioadei de 90 de zile de consultare publică a tezei de doctorat, însoţit de documente care atestă parcursul programului de studii* m) Decizia CSUD prin care se validează iniţierea procedurii de susţinere publică a tezei de doctorat* n) Cererea pentru fixarea datei de susţinere publică a tezei de doctorat, formulată de către studentul-doctorand, avizată de conducătorul de doctorat şi de preşedintele comisiei de susţinere, înregistrată la secretariatul şcolii doctorale cu minimum 25 de zile calendaristice înainte de data propusă pentru susţinere* o) Anunţul pentru susţinerea publică, întocmit cu cel puţin 20 de zile calendaristice înainte de data propusă pentru susţinere. Anunţul va include în mod obligatoriu locaţia, data şi ora de susţinere, studentul-doctorand, conducătorul/ conducătorii de doctorat, precum şi locul unde textul integral al tezei poate fi consultat în format tipărit* p) Decizia de numire a comisiei de doctorat, constituită conform prevederilor art. 14 alin. (12) din Regulamentul-cadru privind studiile universitare de doctorat, aprobat prin OM nr. 3020/2024* q) Rapoartele referenţilor oficiali, membri ai comisiei de doctorat, semnate de aceştia, sub forma unor copii scanate sau documente semnate electronic, depuse cu cel puţin 15 zile înainte de susţinerea tezei* r) Referatul conducătorului de doctorat, depus cu cel puţin 15 zile înainte de susţinerea tezei* s) Procesul-verbal al susţinerii publice a tezei de doctorat şi anexa cu întrebări şi răspunsuri, care conţine propunerea de acordare a titlului de doctor, semnat de toţi membrii comisiei de doctorat, sub forma unei copii scanate sau a unui document semnat electronic* ș) Teza de doctorat şi anexele sale, în format electronic (format pdf, exclus scan)* t) Lista publicaţiilor rezultate în urma cercetării ştiinţifice din programul de studii doctorale, publicate sau acceptate spre publicare, dacă este cazul, şi copii scanate ale respectivelor publicaţii*
ț) Declaraţia studentului-doctorand privind opţiunile acestuia referitoare la publicarea tezei de doctorat pe platforma naţională, în conformitate cu prevederile art. 71 alin. (13) și (14) din Legea învățământului superior nr. 199/2023, cu modificările și completările ulterioare A 16 - Declaraţie student doctorand - opţiuni publicare tezăNOU.doc.* Rezumat teză în limba engleză. Observații: documentele de pe CD vor fi denumite exact ca în lista prezentată mai sus; pe CD, formatul acceptat este PDF pentru fiecare document, în afară de Fişa doctorandului (format Word). Observații privind susținerea publică: - anunțul de susținere publica trebuie să fie datat (cu cel puțin 25 de zile înainte de data stabilită pentru susținere) și publicat pe site/ul școlii doctorale împreună cu rezumatul tezei și CV-ul doctorandului. Numele membrilor comisiei de susținere publică vor avea hyperlink către CV-urile acestora.
- link-ul unde se regăsește anunțul de pe site-ul Școlii Doctorale se trimite către BSUD cu cel puțin 25 de zile înainte de susținere. BSUD postează anunțul pe http://www.uaic.ro/studii/studii-universitare-de-doctorat/sustinerea-publica-a-tezelor-de-doctorat/ și anunță susținerea și forma de finanțare la Departamentele Financiar-Contabil și Resurse Umane.
|