Sign In

Documente



​PAȘI PENTRU SUSȚINEREA TEZEI DE DOCTORAT (ȘI A RAPORTULUI FINAL)
((extras din Regulamentul instituțional de organizare și funcționare al studiilor universitare de doctorat 2024)

ETAPA I (susținere raport final):

1. Doctorandul predă la secretariat:
-  teza în format electronic
-  rezumatul tezei în format electronic
-  declarația de originalitate – tiparită, datată și semnată Declaratie originalitate.doc
-  cerere de depunere teză în vederea susținerii raportului final (minim 10 zile înainte de data propusă pentru susținere) Cerere depunere teza si sustinere raport final.docx
- formularul  pentru evaluarea științificăFormular pentru evaluarea stiintifica.doc     
2. Teza este transmisă către conducătorul de doctorat și către membrii comisiei de îndrumare 
3. SDEEA realizează raportul de similitudini (care ulterior va fi transmis coordonatorului și comisiei de îndrumare) (dacă sunt necesare modificări la nivelul tezei – d.p.d.v. al similitudinilor -  coordonatorul și comisia de îndrumare vor primi înștiințare de la SDEAA).
4. Coordonatorul va primi procesul verbal – catalog de la SDEAA
5. Se susține raportul final (la data din cererea depusă). ! Susținerea raportului este publică și va fi postată pe portalul SDEAA!

6. După susținerea raportului final se depun la secretariat (de către doctorand sau coordonatorul doctorandului):

   - procesul verbal- catalog primit de la SDEAA (complet) + procesul verbal de susținere în cadrul comisei de îndrumareA12model proces verbal sustinere comisia de indrumare.pdf

   - referatul de acceptare al coordonatoruluiREFERAT DE ACCEPTARE A TEZEI IN CADRUL COMISIEI DE INDRUMARE.doc +  acordul membrilor comisieiAcord asupra tezei de doctorat membru comisie.docx

(procedura nu trebuie să depășească 30 de zile)

ETAPA II (demararea susținerii publice a tezei):

(se calculează 5 zile + 3 luni înainte de data susținerii)

Doctorandul depune la secretariat:

  1. Teza oficială (2 exemplare tipărite și legate  + 1 exemplar electronic) + AVIZ coordonator de încărcare a tezei pe platforma națională Coordonator AVIZ încărcare teză pe platforma națională.docx ( și format electronic)
  2. Rezumatul analizei raportului de similitudini (validat și semnat de coordonator)
  3. Rezumatul tezei de doctorat (tipărit)
  4. Adeverința depunere teză la bibliotecă (corp C, etaj 3)ADEVERINTA de la biblioteca atestare depunere teza.do
  5. CV doctorand - datat și semnat
  6. Listă publicații științifice – datată și semnată
  7. Declarația studentului – doctorand referitoare la luare la cunoștință privind publicarea în previzualizare (calculând 3 luni de la data încărcării pe platformă)A 19 - Declaraţie student doctorand - publicare teza in previzualizare pentru consultare publică (1).docx (și format electronic)
  8. Fișa doctorandului (tipărit + electronic) A. Fisa doctorandului.docx
  9. 1 dosar alb tip plic
NOTĂ: Teza va fi transmisă către platforma națională unde va sta 3 luni de zile

ETAPA III (solicitarea susținerii publice a tezei):

PROCEDURA VA FI INIȚIATĂ ÎN MAXIM 10 ZILE DE LA EXPIRAREA TEMENULUI DE PREVIZUALIZARE A TEZEI ÎN PLATFORMA NAȚIONALĂ (SDEAA așteaptă aviz CSUD de validare).
Doctorandul depune la secretariat:
1.Propunerea coordonatorului cu membrii comisiei publicePROPUNERE COMISIE SUSTINERE PUBLICA A TEZEI.doc
2.Cererea pentru susținerea publică cu data exactă a susținerii (cu minim 25 de zile calendaristice înainte de data susținerii) CERERE PENTRU FIXAREA DATEI SUSTINERII PUBLICE.doc
Important: Data propusă pentru susținerea publică NU poate fi mai devreme de data estimată anterior în declarația de depunere a tezei pe platformă (art. 31, al. 13 – Regulamentul institutional de organizare și funcționare a studiilor de doctorat 2024).
3.CV-uri membrii comisiei propuse  - datate și semnate (cu minim 25 de zile înainte de data susținerii tezei
4.Referatele finale ale membrilor comisiei – datate și semnate
5.Rapoartele privind gradul de similitudine care vor include rezoluţia conducătorului de doctorat, a comisiei de îndrumare şi intergitate academică, cât şi a persoanei/persoanelor desemnată/desemnate de şcoala doctorală A 20 - Rezolutie raport de similitudini.docx
6. Formularul electronic privind susținerea publică a tezeiFORMULAR anunt privind sustinerea tezei de doctorat.doc
NOTĂÎn vederea obținerii acceptului de susținere publică toate documentele se aduc la secretariat împreună și în aceeasi zi. Lipsa oricărui document dintre cele menționate duce la imposibilitatea susținerii publice!
​PAȘI PENTRU SUSȚINEREA TEZEI DE DOCTORAT (ȘI A RAPORTULUI FINAL)

ETAPA IV – CONFIRMAREA TITLULUI ȘTIINȚIFIC DE DOCTOR (după susținerea publică a tezei):

Doctorandul depune la secretariat:

1. Documente finalizare teză: procesul verbal de susținere teză MODEL PROCES VERBAL DE SUSTINERE PUBLICA A TEZEI.pdf și declarația privind opțiunile de publicare a tezei A 16 - Declaraţie student doctorand - opţiuni publicare tezăNOU.doc .

2. Dosarul electronic (CD):

În fiecare câmp (după caz) se poate încărca un singur fișier de tip PDF, semnat electronic. Dacă există mai multe fișiere corespunzătoare câmpului respectiv acestea se unesc într-un singur fișier PDF care ulterior se semnează electronic.

Fișa doctorandului, în format Word   fisa doctorandului Cd electronic.doc;

a) Copie scanată a actului de identitate al studentului-doctorand

b) Copie scanată a certificatului de naștere al studentului-doctorand

c) Copie scanată a certificatului de căsătorie și alte acte care atestă schimbarea numelui, dacă este cazul

d) CV-ul studentului-doctorand

e) Decizia de admitere la programul de studii universitare de doctorat

f) Contractul de studii universitare de doctorat şi actele adiţionale prin care se modifică clauzele din contractul de studii, după caz*

g) Decizia de numire a comisiei de îndrumare și integritate academică, constituită conform prevederilor art. 14 alin. (13) din Regulamentul-cadru privind studiile universitare de doctorat, aprobat prin OM nr. 3020/2024, pentru studenții doctoranzi înmatriculați începând cu anul universitar 2024-2025

h) Cerere semnată de studentul-doctorand, înregistrată la şcoala doctorală, privind demararea procedurilor de evaluare a tezei de către comisia de îndrumare şi integritate academică, avizată de conducătorul de doctorat, în vederea presusţinerii*

i) Copie scanată după declaraţia semnată de studentul-doctorand şi conducătorul de doctorat privind asumarea răspunderii cu privire la asigurarea originalităţii conţinutului tezei de doctorat, precum şi a respectării standardelor de calitate şi de etică profesională*

j) Rapoartele privind gradul de similitudine care vor include rezoluţia conducătorului de doctorat, a comisiei de îndrumare şi intergitate academică, cât şi a persoanei/persoanelor desemnată/desemnate de şcoala doctorală A 20 - Rezolutie raport de similitudini.docx

k) Referatul de acceptare al conducătorului de doctorat şi acordul membrilor comisiei de îndrumare şi integritate academică încheiat în urma presusţinerii tezei de doctorat*

l) Raportul întocmit de şcoala doctorală în vederea validării iniţierii procedurii de susţinere publică a tezei de doctorat, după încheierea perioadei de 90 de zile de consultare publică a tezei de doctorat, însoţit de documente care atestă parcursul programului de studii*

m) Decizia CSUD prin care se validează iniţierea procedurii de susţinere publică a tezei de doctorat*

n) Cererea pentru fixarea datei de susţinere publică a tezei de doctorat, formulată de către studentul-doctorand, avizată de conducătorul de doctorat şi de preşedintele comisiei de susţinere, înregistrată la secretariatul şcolii doctorale cu minimum 25 de zile calendaristice înainte de data propusă pentru susţinere*

o) Anunţul pentru susţinerea publică, întocmit cu cel puţin 20 de zile calendaristice înainte de data propusă pentru susţinere. Anunţul va include în mod obligatoriu locaţia, data şi ora de susţinere, studentul-doctorand, conducătorul/ conducătorii de doctorat, precum şi locul unde textul integral al tezei poate fi consultat în format tipărit*

p) Decizia de numire a comisiei de doctorat, constituită conform prevederilor art. 14 alin. (12) din Regulamentul-cadru privind studiile universitare de doctorat, aprobat prin OM nr. 3020/2024*

q) Rapoartele referenţilor oficiali, membri ai comisiei de doctorat, semnate de aceştia, sub forma unor copii scanate sau documente semnate electronic, depuse cu cel puţin 15 zile înainte de susţinerea tezei*

r) Referatul conducătorului de doctorat, depus cu cel puţin 15 zile înainte de susţinerea tezei*

s) Procesul-verbal al susţinerii publice a tezei de doctorat şi anexa cu întrebări şi răspunsuri, care conţine propunerea de acordare a titlului de doctor, semnat de toţi membrii comisiei de doctorat, sub forma unei copii scanate sau a unui document semnat electronic*

ș) Teza de doctorat şi anexele sale, în format electronic (format pdf, exclus scan)*

t) Lista publicaţiilor rezultate în urma cercetării ştiinţifice din programul de studii doctorale, publicate sau acceptate spre publicare, dacă este cazul, şi copii scanate ale respectivelor publicaţii*

ț) Declaraţia studentului-doctorand privind opţiunile acestuia referitoare la publicarea tezei de doctorat pe platforma naţională, în conformitate cu prevederile art. 71 alin. (13) și (14) din Legea învățământului superior nr. 199/2023, cu modificările și completările ulterioare  A 16 - Declaraţie student doctorand - opţiuni publicare tezăNOU.doc.
* Rezumat teză în limba engleză.

Observații: documentele de pe CD vor fi denumite exact ca în lista prezentată mai sus; pe CD, formatul acceptat este PDF pentru fiecare document, în afară de Fişa doctorandului (format Word).

Observații privind susținerea publică:

  • anunțul de susținere publica trebuie să fie datat (cu cel puțin 25 de zile înainte de data stabilită pentru susținere) și publicat pe site/ul școlii doctorale împreună cu rezumatul tezei și CV-ul doctorandului. Numele membrilor comisiei de susținere publică vor avea hyperlink către CV-urile acestora.
  • link-ul unde se regăsește anunțul de pe site-ul Școlii Doctorale se trimite către BSUD cu cel puțin 25 de zile înainte de susținere. BSUD postează anunțul pe http://www.uaic.ro/studii/studii-universitare-de-doctorat/sustinerea-publica-a-tezelor-de-doctorat/ și anunță susținerea și forma de finanțare la Departamentele Financiar-Contabil și Resurse Umane.






  
  
  
01 Cerere participare conferinta drd_.doc
  
4/24/2025 12:58 PM
02 Nota justificativa privind cererea de decontare a taxei de participare drd_.doc
  
4/24/2025 12:59 PM
1. Finantare_activitati_de_cercetare_ptr_doctoranzi.pdf
  
11/18/2019 12:19 PM
2. PROCEDURA deplasari interne si decontari taxe (PG.15,16 - PCT.7.6.2).pdf
  
11/18/2019 12:19 PM
3. Documente justificative necesare decontarii taxelor - de la serv.financiar (generale).pdf
  
11/18/2019 12:19 PM
3. Model RNO decontare - NOU!!!, valabil din 10.05.2024.doc
  
5/14/2024 12:39 PM
5. Documentatie_PLATA taxa conferinta_taxa publicare_drd.pdf
  
11/18/2019 12:20 PM
Adresa DECONTARI Taxe participare conf.pdf
  
7/19/2022 12:29 PM
Anexa 1 Referat deplasare intern FEAA.pdf
  
11/21/2019 8:52 PM
Anexa 3 Ordin deplasare intern.pdf
  
11/21/2019 8:52 PM
Model cerere_publicare drd.docx
  
4/24/2025 12:57 PM
  
  
Calendar admitere studii doctorale_modificat.pdf
  
Comisii admitere aprobate.pdf
  
conducatori doctorat.docx
  
Criterii admitere 2020.doc
  
Distribuire locuri bugetate.doc
  
Distribuire locuri cu taxa.doc
  
Fisa de inscriere la admiterea 2020.doc
  
Fisa inscriere model SDEAA.doc
  
Metodologia de admitere la doctorat 2021-2022-1.pdf
  
Metodologie admitere doctorat 2022-2023.pdf
  
METODOLOGIE-ADMITERE-DOCTORAT-2020-2021.pdf
  
Numar locuri admitere distribuite.doc
  
Regulamentul privind organizarea si desfasurarea admiterii la ciclul de studii de doctorat 2023-2024.pdf
  
taxe admitere si scolarizare 2020-2021.doc
  
TEME DE CERCETARE ADMITERE 2020 - 2021.xls
  
TEME DE CERCETARE ADMITERE 2021 - 2022.xls
  
TEME DE CERCETARE ADMITERE 2022-2023.xls
  
TEME DE CERCETARE ADMITERE 2023-2024.xls
  
  
  
  
6. Regulament Studii Universitare de Doctorat 2022.pdf
  
7/6/2022 1:31 PM
A - Nou - ORDIN nr 5299-17- 08-2020.pdf
  
9/25/2020 9:31 AM
Anexa-la-OMENCS-Nr-3482_24_03_2016-ROF_CNATDCU-final.pdf
  
4/1/2016 3:08 PM
Codul-de-Etica-UAIC_23.05.2019.pdf
  
10/5/2023 3:33 PM
Hotararea CSUD nr. 2 din 23.05.2022.doc
  
5/30/2022 9:04 AM
Hotararea CSUD nr. 3 din 23.05.2022.doc
  
5/30/2022 9:05 AM
Hotararea CSUD nr. 5 din 23.05.2022.doc
  
5/30/2022 9:05 AM
Legea Educatiei Nationale 2023.pdf
  
10/5/2023 3:45 PM
Legea_educatiei nationale_2011.pdf
  
4/1/2015 2:14 PM
Metodologie finalizare studii postdoctorale.pdf
  
2/17/2021 3:25 PM
Metodologie finalizare studii.doc
  
10/18/2023 4:06 PM
Monitorul Oficial Partea I nr. 26.pdf
  
1/12/2023 8:54 AM
NOUL-Regulament-institutional-doctorat-2017-2018.pdf
  
9/4/2017 1:52 PM
OM 3020_Regulament cadru doctorat_MOf nr 56.pdf
  
2/1/2024 2:44 PM
ordin_cuantum_burse 2023.pdf
  
10/16/2023 3:57 PM
Pocedura-deplasari-interne.pdf
  
9/19/2019 2:25 PM
Procedura evaluare online rapoarte cercetare doctoranzi_aprobata Senat.pdf
  
3/18/2021 11:40 AM
Procedura sustinere publica online teza de doctorat_aprobata Senat-1.pdf
  
3/18/2021 11:40 AM
REGULAMENT 2017.doc
  
7/14/2017 9:28 AM
Regulament doctorat 2021.doc
  
7/9/2021 1:01 PM
Regulament institutional de organizare si functionare a studiilor universitare de doctorat_2019_2020.pdf
  
7/5/2019 12:05 PM
Regulament organizare si functionare studii de doctorat  2024-2025.pdf
  
6/6/2024 2:20 PM
Regulament SD de Economie si AA 2017.pdf
  
3/8/2018 11:02 AM
Regulament studii doctorale 2023_2024.pdf
  
10/5/2023 3:45 PM
Regulament_SDEAA_iunie 2024.pdf
  
1/14/2025 2:09 PM
Regulament-institutional-doctorate.pdf
  
4/1/2015 1:23 PM
RegulamentStampilat2013.pdf
  
4/1/2015 1:23 PM
  
  
  
  
AppendixR2_Credit_Asses.pdf
  
9/21/2022 9:06 AMAlina Cosuleanu
Assessement_form_PhD.doc
  
9/21/2022 9:06 AMAlina Cosuleanu
  
  
A 2- 1 act aditional la contract pentru intreruperi-1.doc
  
A 2- 2 act aditional la contract pentru prelungiri.doc
  
A 2 contract studii 2021.doc
  
A 2 contract_2020 MODIFICAT.doc
  
A 3  PPUA.doc
  
A-2-3-contract-pentru-perioada-de-gratie modif legea 199-2023.doc
  
Acord-prelucrare-date.doc
  
AMANARE Susținere doctorate.docx
  
Anexa contract modificare durata .docx
  
Anexa credite semestriala.doc
  
Anexa R2 credite studii doctorale.doc
  
CERERE INSCRIERE STUDII ANUAL.doc
  
Cerere presustinere online (2).doc
  
cerere retragere studii retragere dosar.docx
  
Cerere sustinere publica online.doc
  
cerere sustinere raport anexa 5.doc
  
Cerere sustinere raport initial.doc
  
cerere sustinere raport online anexa5.doc
  
Confirmare loc admitere.doc
  
Confirmarea locului la admitere.doc
  
Contract sprijin financiar_Bursa UAIC.docx
  
D E C L A R A Ț I E sustinere online.doc
  
ETAPELE  SUSTINERII TEZEI DE DOCTORAT SI OBTINEREA TITLULUI DE DOCTOR.doc
  
FAZ doctoranzi.doc
  
incarcare dosare platforma.pdf
  
model cerere pentru perioada de gratie.doc
  
model cerere prelungire.doc
  
Ordin de Deplasare.pdf
  
PCS anexa 4 refacuta.doc
  
PICD2 martie.doc
  
1 - 30Next
  
  
A12modelprocesverbalsustinerecomisiadeindrumare.pdf
  
Acord-prelucrare-date.doc
  
Cerere presustinere online (2).doc
  
CERERE SUTINERE TEZA LA COMISIA DE INDRUMARE.doc
  
Declaratieoriginalitate.doc
  
Formular pentru evaluarea stiintifica.doc
  
PROPUNERE COMISIE SUSTINERE PUBLICA A TEZEI.doc
  
REFERAT DE ANALIZA ACCEPTARE A TEZEI IN CADRUL COMISIEI DE INDRUMARE.doc
  
SPECIFICATII ASUPRA TEZEI IN FORMAT ELECTRONIC.doc
  
  
  
Acord-prelucrare-date.doc
  
ADEVERINTA de la biblioteca atestare depunere teza.doc
  
CERERE PENTRU FIXAREA DATEI SUSTINERII PUBLICE.doc
  
Cerere sustinere publica online.doc
  
componenta dosar electronic final.doc
  
Declaratie privind publicarea tezei model nou.pdf
  
Fisa doctorandului - dosar electronic (2).doc
  
FORMULAR  anunt privind sustinerea tezei de doctorat.doc
  
Hotararea CSUD nr. 5 din 23.05.2022.doc
  
MODEL PROCES VERBAL DE SUSTINERE PUBLICA A TEZEI.pdf
  
Procedura sustinere publica online teza de doctorat_aprobata Senat.pdf
  
PROPUNERE COMISIE SUSTINERE PUBLICA A TEZEI.doc
  
regulament_hotarare_senat_univ_taxa_sustinere_publica-2017.pdf
  
SPECIFICATII ASUPRA TEZEI IN FORMAT ELECTRONIC.doc
  

Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor

Site-ul FEAA

ESIMS

Departamentul Server Retea FEAA

Probleme de autentificare şi de acces la informaţiile de pe Portal

server@feaa.uaic.ro

Cautare

In site-ul curent si subsite-uri.